Sprejem splošnih pogojev spletne strani nado.si je pogoj za nakup na naši spletni strani, zato priporočamo, da si jih posameznik pred izvedbo nakupa oz. kupec natančno prebere.
Ti splošni pogoji poslovanja so dostopni tudi na trajnem nosilcu podatkov, in sicer v pdf. obliki, in jih posameznik oz. kupec lahko shrani na svojo napravo s klikom na to povezavo.
Ti splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Nado center zdravja d.o.o., pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in prodajalca (Nado center zdravja d.o.o.) ter urejajo poslovni odnos med Nado center zdravja d.o.o. in kupcem.
S spletno trgovino Nado center zdravja d.o.o. upravlja podjetje (ponudnik storitev fizioterapije in drugih zdravstvenih storitev družbe):
Nado center zdravja d.o.o., Zaloška cesta 167, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju; ponudnik storitev ali Nado center zdravja d.o.o.),
matična številka: 6745075000,
Davčna številka: 61432563 (nismo zavezanec za DDV),
IBAN: SI56 0312 6100 1092 467 (SKB banka),
datum vpisa v sodni register: 19.12.2014,
številka: 2014/0000
telefon: 031 813 613 Pon – Pet (8h – 20h),
elektronska pošta: info@nado.si
Prodaja oz. nakup blaga preko spletne trgovine Nado center zdravja d.o.o. poteka v skladu s temi splošnimi pogoji. Sprejem teh splošnih pogojev je pogoj za nakup v trgovini Nado center zdravja d.o.o..
Uporabnik oz. kupec je v spletni trgovini izrecno ob vsaki oddaji naročila posebej opozorjen na te splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila, to je s klikom na »Zaključi nakup«, kupec z njimi v celoti soglaša.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), to je, ko svoj nakup potrdi s klikom na »Zaključi nakup«.
V primeru oddaje naročila:
TRGOVINA kupcu na njegov naslov pošlje te »Naročilo in prevzem izdelkov«, ki ga kupec ob prejemu podpiše. Kupec s podpisom v celoti soglaša s splošnimi pogoji poslovanja, in z oddajo naročila. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, to je, ko podpiše Naročilo in prevzem izdelkov.
Splošni pogoji spletne trgovine TRGOVINA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
TRGOVINA kupcu, še preden le-tega zavezuje pogodba ali ponudba, zagotavlja naslednje informacije:
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba TRGOVINA ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Glavne značilnosti artiklov in redne cene so zapisane pri vsakem posameznem artiklu v spletni trgovini TRGOVINA.
Artikli, ki imajo označeno znižano ceno glede na redno ceno, znižana cena velja do odprodaje zaloge tega artikla oz. do dne, do katerega je določeno znižanje. Redna in znižana cena ter temu ustrezen odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
Artikli v rubriki »Bestseller« so izpostavljeni artikli v ponudbi TRGOVINA. Čas izpostavljenosti artiklov v rubriki »Bestseller« ni v naprej določen.
Rok dobave je določen pri vsakem artiklu oz. posamezni velikosti artikla.
Dostavo artiklov TRGOVINA opravlja Pošta Slovenije ali GLS (v nadaljevanju; dostavna služba) slednji običajno za menjave blaga.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba in jo v ta namen imenuje kupec. Če kupec naroči dostavo pri prevozniku, ki ni bodisi Pošta Slovenije ali GLS, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na kupca ob prodajalčevi dostavi blaga izbranemu prevozniku.
TRGOVINA v dogovorjenem roku naročen artikel oz. naročene artikle pripravi v primerni paketni embalaži in odpošlje kupcu po dostavni službi ter o tem po elektronski pošti z naslovom sporočila »TRGOVINA.si – Vaš paket za naročilo [številka naročila] je pripravljen!« obvesti kupca.
Na dan, ko TRGOVINA naroči prevoz za paket, kupca dostavna služba z SMS sporočilom obvesti o pošiljki.
Za vsa vprašanja v vezi z naročilom ali dostavo lahko kupec kadarkoli pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov INFO@TRGOVINA.SI.si ali pokličete na telefon 040 123 123, in sicer vsak delovnik med 8. in 17 uro.
Za vsak artikel je cena določena ob samem artiklu. V primeru znižanja je poleg znižane cene pri artiklu prikazana in prečrtana tudi redna cena ter odstotek znižanja, ki ustreza razliki med redno in znižano ceno.
Vse cene vseh artiklov so določene brez stroškov dostave. V primeru, ko cena artikla vključuje tudi strošek dostave, je to ob artiklu jasno navedeno.
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je pri ceni izrecno napisano drugače.
Prodajalec je zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, kot so določeni v teh splošnih pogojih.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo TRGOVINA kupcu omogočil odstop od nakupa.
Akcijske ponudbe oz. znižanja veljajo do datuma, ki je naveden v akcijski ponudbi oz. pri znižanju ali do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
Cena dostave na območju Republike Slovenije za posamezno naročilo, ki ne presega zneska kupnine 60 EUR z DDV, je 3,99 EUR z DDV in predstavlja strošek poštnine. Kupec je dolžan strošek poštnine poravnati ob prevzemu blaga. Kadar cena poštnine znaša več kot 3,99 EUR z DDV, razliko med zneskom 3,99 EUR z DDV in ceno storitve dostave dostavni službi plača prodajalec.
Dostava blaga na območju Republike Slovenije je brezplačna:
Naročilo blaga je mogoče:
Kupec naročilo blaga v spletni trgovini izvede tako (primer za naročilo enega artikla), da:
V primeru nepravilne ali nepopolne izpolnitve podatkov iz prejšnjega odstavka je posameznik na to opozorjen in do pravilne izpolnitve ne more nadaljevati z nakupom.
Kupoprodajna pogodba med TRGOVINA in kupcem je v primeru naročila blaga preko spletne sklenjena v trenutku, ko TRGOVINA kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: »Novo naročilo kupca « v katerem kupec na trajnem nosilu podatkov prejme potrdilo o sklenjeni pogodbi (v nadaljevanju – pogodba). Kupec lahko pogodbo natisne.
Kupec naročilo blaga z uporabo elektronske pošte, telefona ali z uporabo Facebook Messenger klepeta izvede tako (primer za naročilo enega artikla), da prodajalcu sporoči:
V primeru nepravilnega ali nepopolnega posredovanja podatkov iz prejšnjega odstavka, prodajalec posameznika na nepravilnosti ali nepopolnosti obvesti po elektronski pošti, po telefonu ali z uporabo Facebook Messenger klepeta.
V primeru naročila blaga na elektronski naslov, po telefonu ali uporabo Facebook Messenger klepeta, TRGOVINA kupcu na njegov naslov pošlje »Naročilo in prevzem izdelkov« ki jih kupec ob prejemu podpiše. Kupec s podpisom v celoti soglaša s splošnimi pogoji poslovanja, in z oddajo naročila. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, to je, ko podpiše Naročilo in prevzem izdelkov.
Pogodba, ki jo v zvezi z nakupom blaga v trgovini TRGOVINA skleneta kupec in TRGOVINA se šteje za pogodbo, sklenjeno na daljavo.
Pogodbo je mogoče skleniti in je sklenjena le v slovenskem jeziku.
Od trenutka, ko je pogodba sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za TRGOVINA, kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
TRGOVINA lahko za preverjanje podatkov, zaradi zagotavljanja točnosti dobave oziroma za obveščanje o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali uporabi njegov elektronski naslov.
Vsi podatki o naročilu, pogodba in računi so v elektronski obliki shranjeni pri podjetju Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o., ki so kadarkoli dostopni kupcu na njegovo pisno zahtevo, ki jo poda prodajalcu na elektronski naslov INFO@TRGOVINA.SI.si.
TRGOVINA omogoča naslednje načine plačila:
TRGOVINA za prodajo svojega blaga kupcem izstavi elektronski račun, s čimer kupec soglaša, razen v kolikor izrecno ne zahteva izstavitev računa v papirni obliki.
TRGOVINA po dostavi naročenih artiklov kupcu na njegov elektronski naslov pošlje elektronski račun, in sicer na trajnem nosilcu podatkov, v pdf. obliki, ki ga kupec lahko shrani na svojo napravo.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
V elektronskem sporočilu, s katerim kupec prejme račun je podano tudi obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov glede podatkov o naročniku ne upoštevamo.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dne, ko pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni dostavna služba, pač pa jo v ta namen določi kupec, odstopi od te pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka.
Vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so artikli s tem higiensko oporečni.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o., etna ulica 25, 4000 Kranj, tel. 040 123 123 , e-mail: INFO@TRGOVINA.SI.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali z elektronskim obvestilom poslanim po elektronski pošti).
Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči na način, da izpolni in na naslov INFO@TRGOVINA.SI.si pošlje odstopni obrazec, ki se nahaja tu. Če se potrošnik odloči za to možnost, bo prodajalec nemudoma potrošniku poslal potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obraza.
Kupec je v primeru svojega odstopa od pogodbe artikel oz. artikle prodajalcu dolžan vrniti nemudoma, vendar najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Artikel oz. artikle je kupec dolžan vrniti bodisi osebno ali po pošti na naslov skladišča prodajalca Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o., etna ulica 25, 4000 Kranj.
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Po dobavi artiklov sme kupec opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec v primeru odstopa od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Če kupec odstopi od te pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe z izdanim dobropisom (ki ga prodajalec pošlje kupcu po elektronski pošti) povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi kupčeve izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Prodajalec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, bodisi po navadni pošti ali po elektronski pošti na naslov INFO@TRGOVINA.SI.si. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Glede prodajalčevega pregleda napake na blagu, prodajalec v roku 3 delovnih dni od prejema prijave stvarne napake kontaktira kupca bodisi na kupčev telefon ali po elektronski pošti, da se dogovorita o načinu pregleda blaga, glede katerega kupec uveljavlja svojo pravico iz naslova stvarnih napak.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Poleg zahtevkov iz prejšnjega odstavka ima kupec v vsakem primeru tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode.
Napaka je stvarna:
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, bo TRGOVINA čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodil kupčevi zahtevi iz prijave stvarne napake. V kolikor bo obstoj napake na blagu sporen, bo TRGOVINA kupcu na njegovo zahtevo v zvezi z uveljavljanjem pravic iz naslova stvarnih napak odgovoril v roku osmih dni po prejemu prijave stvarne napake.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
TRGOVINA se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani TRGOVINA in kupcev v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Kupec je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan sporočiti morebitne spremembe svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
TRGOVINA osebne podatke posameznikov oz. kupcev obdeluje, če je obdelava osebnih podatkov potrebna in primerna za:
Upravljavec, obdelovalec oz. uporabnik osebnih podatkov posameznikov, ki obiščejo spletno trgovino TRGOVINA (v nadaljevanju – posamezniki) in kupcev pri TRGOVINA za namene iz 3. odstavka tega poglavja je gospodarska družba Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o., etna ulica 25, 4000 Kranj, e-mail: INFO@TRGOVINA.SI.si.
TRGOVINA za namen iz 3. odstavka tega poglavja obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov oz. kupcev: osebno ime, priimek, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko ter naslov elektronske pošte kupca oz. posameznika.
TRGOVINA osebne podatke posameznikov in kupcev obdeluje izključno za namene iz 3. odstavka tega poglavja.
Vsi osebnih podatki posameznikov in kupcev so hranjeni pri TRGOVINA. TRGOVINA osebnih podatkov posameznikov in kupcev ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbe, zlasti zaradi dostave naročenega blaga kupcu ali reklamacij. Kupec s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno soglaša, da prodajalec njegovo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko lahko posreduje dostavni službi, ki opravi dostavo naročenih izdelkov ali drugim osebam, katerih storitve so potrebne za izpolnitev prodajalčevih obveznosti iz pogodbe.
Osebni podatki posameznika oz. kupca se shranjujejo le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Za skladnosti z zakonodajo hranimo podatke o kupcih (računi) 10 let.
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov TRGOVINA zagotavlja izvrševanje pravic v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji.
Posameznik ter kupec lahko:
pošlje svojo zahtevo:
TRGOVINA se zavezuje zahtevo iz prejšnjega odstavka izpolnili v najkrajšem možnem času od prejema, vendar najkasneje v roku 1 meseca.
Posameznik oz. kupec ima v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji, je v razmerju do oseb, ki so kupci pri TRGOVINA, podan zakoniti interes prodajalca za obdelavo (uporabo) njihovega osebnega podatka, in sicer elektronskega naslova, za namen izvajanja neposrednega trženja. Na tej podlagi TRGOVINA lahko svojim kupcem, ki so mu v okviru nakupovalne košarice zaupali svoj elektronski naslov, na njihov elektronski naslov pošilja elektronska sporočila za namene ponujanja svojega blaga ali storitev.
Elektronska sporočila za izvajanje neposrednega trženja bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prodajalec elektronske naslove svojih kupcev obdeluje (uporablja) za namen neposrednega trženja do prejema kupčevega ugovora obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
Kupec lahko kadarkoli brezplačno poda svoj ugovor obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
Kupec, kateremu TRGOVINA na njegov elektronski naslov na podlagi njegovega zakonitega interesa pošlje elektronsko sporočilo za namen ponujanja svojega blaga ali storitev (neposredno trženje), lahko kadarkoli brez stroškov poda svoj ugovor obdelavi svojega osebnega podatka (elektronskega naslova) za namen izvajanja neposrednega trženja, in sicer:
Na podlagi podanega ugovora se TRGOVINA zaveže elektronski naslov kupca takoj, vendar najpozneje v 15 dneh, trajno prenehali obdelovati (uporabljati) za namen neposrednega trženja ter kupca o tem obvestili. Kupcu bo TRGOVINA na tej podlagi prenehal pošiljati elektronska obvestila za namen ponujanja svojega blaga ali storitev.
TRGOVINA se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da TRGOVINA ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo TRGOVINA kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
TRGOVINA ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. TRGOVINA mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.
TRGOVINA ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
TRGOVINA ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih TRGOVINA v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
TRGOVINA si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si TRGOVINA pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil se TRGOVINA zavezuje o tem obvestili v najkrajšem možnem času kupca in ga seznaniti z nadaljnjimi koraki.
Kupec ali drug posameznik lahko na INFO@TRGOVINA.SI.si pošlje svoje mnenje, oceno in priporočilo, za namen javne objave na spletnih straneh trgovine TRGOVINA.
TRGOVINA omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih TRGOVINA pregleda. TRGOVINA ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni TRGOVINA ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in TRGOVINA dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. TRGOVINA ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu TRGOVINA, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na TRGOVINA.
Vsebina spletne trgovine na naslovu www.TRGOVINA.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi so last podjetja Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o., ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in drugimi predpisi avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Spletarium, podjetje za programiranje in posredovanje, d.o.o.
TRGOVINA spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. TRGOVINA se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec z TRGOVINA lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 123 123 ali po elektronski pošti na INFO@TRGOVINA.SI.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova INFO@TRGOVINA.SI.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
TRGOVINA se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si TRGOVINA prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi TRGOVINA ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
TRGOVINA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Kranj, 28. 11. 2018